.

.
سوال چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
پاسخ

برای شروع فرآیند خرید، پس از انتخاب کالای مورد نظر خود، بر روی آیکن سبد خرید کلیک نمایید.

پس از افزودن کالا یا کالاهای مورد نیاز به سبد خرید، سفارشات شما در قسمت سبد خرید، واقع در قسمت بالای سایت نمایش داده می شود.
با کلیک بر روی سبد خرید بخش تسویه حساب باز می گردد. با انتخاب گزینه تسویه حساب به صفحه مربوطه هدایت می شوید

جهت تسویه حساب، نیاز هست مشخصات و آدرس خود را در این قسمت وارد نمایید. در صورتیکه پیشتر در سایت ثبت نام نموده و مشخصات خود را به طور کامل وارد نموده باشید، این بخش به صورت خودکار تکمیل می گردد.
پس از ورود اطلاعات قادر خواهید بود از طریق دکمه ثبت سفارش، سفارش خود را ثبت نموده و جهت پرداخت به صورت اینترنتی، به درگاه پرداخت متصل گردید.

سوال آیا می توان بدون ثبت‌نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟
پاسخ

بله، جهت ثبت سفارش نیازی به ثبت نام نمی باشد.

سوال آیا امکان انصراف از خرید بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟
پاسخ

درصورتیکه پیش از ارسال کالا انصراف و یا تعویض سفارش خود را به تیم پشتیبانی فروش اطلاع دهید امکان تعویض و یا انصراف وجود دارد.

سوال آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از فرایند ثبت سفارش باید با پشتیبانی هلات تماس بگیرم؟
پاسخ

پس از ثبت سفارش، پیامکی بعنوان ثبت سفارش شما از طرف فروشگاه هلات برایتان ارسال خواهد شد اما درصورت نیاز برای اطمینان بیشتر میتوانید با تیم پشتیبانی فروش تماس بگیرید و از فرایند سفارش خود مطلع شوید.

سوال آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل شود؟
پاسخ

بله، شما میتوانید پس از کامل کردن اطلاعات صورتحساب آدرس شخص مورد نظر را در سایت ثبت نمایید.

سوال آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را در سایت هلات ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت ۱۸ تا ۱۱صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

سوال آیا خرید از این سایت امن است؟
پاسخ

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است

سوال در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم ؟
پاسخ

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد

سوال آیا ارسال رایگان است؟
پاسخ

بله ، تمامی ارسال ها به سراسر ایران رایگان می باشد

سوال سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟
پاسخ

در تهران ارسال اکسپرس هلات  و  در سایر شهرها با پست شرکت تیپاکس انجام می پذیرد

سوال آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ

بله ، فقط در شهر تهران امکان پذیر می باشد